zondag 18 augustus 2013

Ik wil teveel doen! Keuzestress enzo...

Ik heb altijd meer ideeën en plannen dan tijd en dat is (denk ik) de reden dat het dan hopeloos spaak loopt. Ik ga proberen om tot het einde van het jaar me hier op te richten:

PinterestSWAP afmaken (had op 30 april al ter plaatse moeten zijn *bloos*)
Borduurwerk met de ganzen afmaken
Speldenkussen maken
IronCraft zo goed mogelijk doen (iedere twee weken een opdracht)
In oktober starten met een spinnensjaal (KLIK)

Mocht er dan nog tijd over zijn:

Inktvisjes haken voor couveusekindjes in Zweden
Iedere 10e van de maand een UFO update van het kleurige visjes borduurwerk
Herfst/winter kleding naaien voor mijzelf
Sokken breien voor mijzelf

Ik ben benieuwd hoever ik hiermee ben op 31 december!


 

4 opmerkingen:

Karin zei

Dit klinkt toch als een heel haalbaar lijstje, Miriam! Succes :)

Corina zei

Veel succes - klinkt als goede plannen (en ik verheug me vast op een update van je spinnenshawl).

Peppy zei

Leuk, ik ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen; succes!

Pauline zei

Ik wens je de nodige ontspannende handwerkuurtjes toe die het mogelijk maken om fijn te kunnen handwerken.