zondag 11 augustus 2013

Laatste dag van de zomervakantie...

Morgen om 08.45 moeten we ons weer melden op school, zoonlief gaat nu naar groep 3.
Etuis, potloden, plakstift, schaar: de hele mikmak staat al geruime tijd klaar. Dit jaar ook gymmen in de 'echte' gymzaal, dat betekend dat hij een heel stuk over het dorp moet lopen om te gymmen. En dan heb je een echte gymtas nodig natuurlijk!  Ik had nog genoeg stoffen om zelf zo'n tas te maken en dat heb ik vandaag gedaan:



De koorden ga ik vervangen, ik had alleen van dat dunne waxkoord liggen. Deze week zal hij het ermee moeten doen, volgende week zal er wat dikker koord aan zitten, dat zal minder in de schouder(tje)s snijden denk ik. Er zit trouwens een voering in ook, die is zo niet te zien natuurlijk.

1 opmerking:

Pauline zei

Groep 3, jeetje, wat gaat het snel! Ik wens jullie veel plezier met alle nieuwe ontwikkelingen. Jullie zijn er klaar voor zo te lezen en te zien!