maandag 9 maart 2009

Zomaar

Gisteren volgde ik een link van iemand blog en ik kwam uit bij een fantastische borduurwinkel: De Handwerkboetiek . Naast allerlei mooie borduurstoffen en -garens las ik dat ze ook de patronen van Fremme (uit Denemarken) verkopen ( Fremme ). Ik heb meteen gemaild voor een prijsopgave voor de door mij zo gewenste patroonnummers. Ik ben bang dat de postbode binnenkort weer een pakketje voor me heeft! O ja, ik heb me ook weer opgegeven voor een vakantieSWAP. Je geeft bij inschrijving je favoriete vakantieland op en je SWAPmaatje zorgt voor 4 cadeautjes aangaande dit land. Er moet minimaal 1 zelfgemaakt cadeau bijzitten, de rest mag gekocht worden. Ook meedoen? Hier moet je zijn: Swapperdeswapperdeswap. Enne mijn favoriete vakantieland? Denemarken!! Ben er nog maar 1 keer geweest (Jutland) maar ik ben er helemaal verliefd op geworden.

1 opmerking:

r zei

Leuk! Kun je weer heerlijk uitkijken naar je pakketje!! Alvast veel plezier ermee :)
En Denemarken is geweldig vind ik ook...ben er vroeger met mijn ouders vaak geweest en ga er zeker nog eens naar toe!!! Prachtige natuur daar!!!

Gr. Susan