zaterdag 7 maart 2009

Verkoudheids-SWAP ontvangen.

Vandaag werd m'n verkoudheidsSWAPpakket thuis bezorgd door de postbode (die hier ondertussen kind aan huis is met al die pakketjes) Kijk eerst maar even je ogen uit naar wat er allemaal in zit: Een Kamillethee van Zonnatura en een té schattig kopje om het uit te drinken straks. Een 'bal' van lush die zálig ruikt en een ontzettend leuke (en erg netjes gehaakte) sjaal (mooie kleur hè!). Dit alles zat in een handig vierkant mandje, dat komt altijd van pas hier met al m'n hobby spullentjes. En het komt juist op tijd: ik ben al een paar dagen flink verkouden en zoonlief sinds gisteren ook.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beterschap dan maar...flink veel thee uit het schattige blauwe kopje drinken en je zult je gauw weer beter voelen..
Groetjes Natascha

Miriam zei

Ik heb er inderdaad thee uit gedronken vanmorgen en ik voel me nu toch wel opknappen. Toeval??

Groetjes,
Miriam

Marlies zei

Oh wauw, Lush! Ben ik gek op, geniet lekker van je bal!

Liefs, Marlies