donderdag 5 maart 2009

Restjes-SWAP ontvangen door SWAPmaatje

Dus kan ik hier de foto's plaatsen: Ik kreeg een (schitterende kleur) roze wol om iets mee te maken. Helaas voor mij was het van die bobbeltjeswol, ik vind dat zó lastig te verwerken. Ik wilde er eerst iets anders mee, maar daar moest dan vulling in en dat kwam naar buiten door die onregelmatige structuur van de wol. Weer iets anders ging niet vanwege te weinig wol, dus werd het een soort van tasje waarin allerlei lieve (vanwege het zoete uiterlijk) briefjes/foto's/etc. bewaard kan worden. Het tasje sluit met 3 sluitingen die ook zelfgemaakt zijn. Het is een grote kraal waarover een soort van netje met kleine kraaltjes zit. M'n SWAPmaatje was er blij mee.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Komt Annemieke weer met een vraag, wat is SWAP?

Ik lees het wel meer, heeft iets met kadootjes te maken of zo?

Ik hoor het nog wel.Daaaaaag
Annemieke

Anoniem zei

Hoi Miriam,
Schattig tasje, etuitje ;-)

GRANNY'S HOUSE zei

Het is een lieverdje geworden.

Groetjes
Ines

Miriam zei

Een SWAP is een woord dat uit het engels komt: to swap oftewel in goed nederlands: ruilen, wisselen. Je spreekt met een groepje mensen een onderwerp af (in dit geval 'restjes') en je stelt een cadeautje/pakketje samen naar dit onderwerp. Wij zijn allemaal 'handwerk'gericht, dus er moeten meestal wel een x aantal zelfgemaakte dingen in dat pakket zitten.

Groetjes,
Miriam

Marijke zei

Hey Miriam,
Het is hier al in gebruik hoor! Ha ndig om de patronen op te bergen waar ik mee bezig ben! Anders lagen die daar maar rond te slingeren (en moest ik wel ns zoeken..), maar nu niet meer dus! Bedankt, hé!

Miriam zei

Kijk, dat komt ie goed van pas! Hopelijk heb je er lang en veel plezier van!

Groetjes,
Miriam