donderdag 17 april 2008

POST!

Vandaag viel de post (weer!) met een flinke klap op de mat. Wat lag er in de gang? Nou, m'n bestelling van DMC garens, 77 strengen voor 3 geboortelappen en nog wat voor m'n SAL6. De bestelling zag eruit als een cadeautje, kijk zelf maar:

En dan als dat doosje open is:



Mooi om te zien he?! (Je ziet natuurlijk enkel de bovenste laag)

En m'n 'ruil' was ook binnen. Even uitleg: ik ben lid van een ruilclub. Heel simpel: als je iets hebt dat je niet gebruikt, dan kun je dat ruilen tegen..............ja, wat je maar wilt. Ik had wat spullen liggen die ik niet gebruik en die ruil ik dan tegen een paar zakjes thee of iets zelfgemaakts. Zo had ik onderandere een kleine houten borduurring en die is dus geruild tegen 10 (!) zelfgemaakte kaarten. Leuk hé!

Zelf ben ik even weinig creatief bezig. Druk met Kindlief en het huishouden. Hopelijk vanavond nog even breien aan het themaproject of borduren aan SAL6 of m'n kerstengeltje.


Geen opmerkingen: