donderdag 24 april 2008

Even bijkletsen.






Zo, eventjes lekker m'n weblog bijwerken. Als eerste m'n breiwerk, het lente-thema project. Ik heb voor- en achterpand klaar en ben bezig met de mouwtjes. Het breien is bijna klaar dus, dan nog knoopjes erop en ik wil nog even op zoek naar een leuke applicatie voor het voorpandje.




Qua borduren heb ik niets te laten zien. Ben wel bezig geweest aan een kerstengeltje, maar SAL6 ligt er nog zoals ik hem een poos geleden weg gelegd heb. (en roepen dat ie naar me doet!) Ik heb wel een borduurwerkje te showen, een boekenlegger die als ruil gestuurd is voor een needle organizer die ik toch niet gebruikte. En mooi geborduurd dat ie is, eigenlijk had ik ook een foto moeten maken van de achterkant, die is zo ontzettend netjes! Ik ben er zeer verguld mee, ik ben toch al zo gecharmeerd van zelfgemaakte cadeautjes. De aandacht en tijd die iemand steekt in het maken van iets speciaal voor mij, geweldig.

2 opmerkingen:

Jacqueline Mecklenfeld - Bor zei

ohhhhhhh wat een lieve boekenlegger zeg !

groetjes Jacqueline

Miriam zei

Ja leuk he! Ik vind het zo'n schatje dat ie voorlopig als 'sierboekenlegger' bovenop m'n stapel boeken ligt.