zaterdag 29 oktober 2016

ATC Nederland: Tikkertje -> Vintage, ouderwetse teksten/afbeeldingen

Ik deed weer eens een rondje tikkertje mee op de ATC Nederland groep (Facebook). Ik tikte de wens "vintage, ouderwetse teksten/afbeeldingen". Omdat ik zelf wel iets heb met Mata Hari en ik van haar ook quotes vond, ben ik daar mee aan de slag gegaan.

Ik printte de teksten en 3 oude fotootjes uit, sneed deze met een 'tag-die' in het juiste formaat en kleurde met potlood wat details in op de foto's. Als achtergrondkaartje nam ik dezelfde kleur als waarmee ik ingekleurd had. Voordat ik ging plakken heb ik het achtergrondkaartje bestempeld (ook met geel) met een tekst (onleesbaar) in ouderwets lettertype (al ouderwets in de tijd van Mata Hari trouwens) en nog een mooie krul erbij. Daarna plakte ik de tags op het kaartje en nog wat embellishments voor de glitter en glim. Dat hoort bij buikdanseressen. Toch?!


Ik zag pas toen ik de foto's genomen had dat alle quote-tags dezelfde richting op liepen. Grappig! Vanavond lekker alleen thuis, ik ga de dvd van Mata Hari eens opzoeken (die met Josine van Dalsum). Heerlijk!

Geen opmerkingen: