zondag 30 oktober 2016

ATC KaartenClub, LangLopendeKleurenSWAP: bruin

De kleur van de maanden september/oktober was bruin. Eerst had ik wat moeite om daarbij iets te verzinnen, maar  opeens kreeg ik allerlei ideeën. Bruin is de kleur van de herfst, van chocolade, van (bepaalde) dieren........dus in plaats van met de stempels aan de slag ging ik driftig aan het knippen en plakken. En dit is het resultaat:


De ondergrond van de linker ATC bestaat uit repen chocolade in diverse smaken (en dus kleuren). Daarop heb ik een bonbons geplakt (rechtsonder) een chocoladekoek (linksonder) van die zálige macarons (linksmidden tot -boven) en als laatste een garde met chocolade (rechtsboven).

De ondergrond van de middelste ATC is een detailopname van een paardenhoofd, linksboven heb ik een vlinder geplakt, rechtsboven een edelhert, in het midden schapen in 3 kleuren bruin, rechtsonder een rijtje musjes (lievelingsvogeltje van mij) linksonder een hangoorkonijntje en tussen het konijn, de mussen en de schapen in zit nog het hoofd van een bruine beer.

De rechter ATC heeft als ondergrond een opname van herfstbladeren waar de zon doorheen schijnt. Rechtsonder wat uitgeknipte bladeren geplakt en daarop nog 2 kastanjes. Linksonder een verzameling kastanjes, bovenaan paddestoelen met daarop rechts nog een eikel.

Geen opmerkingen: