vrijdag 21 oktober 2016

Creaties met Stampin'Up! Uitdaging Oktober.

De Uitdaging voor Oktober is: maak (maximaal) 2 kerstkaarten met nu lopende stempels/ponsen/stanzen. Aangezien ik van Stampin'Up nog geen kerstsets had en deze dus allemaal dit jaar gekocht heb, had ik geen probleem om iets te maken.

Met de set Embellished Ornaments maakte ik deze kaart in Dapper Denim:


Ik heb uit de kaart het figuur gesneden met de Bigshot en bij de stempels horende dies. Hetgeen ik eruit gesneden heb heb ik met de stempel bestempeld en daarna de boel weer terug op z'n plaats geplakt. En omdat ik het figuur teveel naar rechts uitgestanst had, heb ik links nog 3 sterretjes geplakt (ook van Stampin'Up, in Dapper Denim).

De tweede kaart heb ik gemaakt met de set Flurry of Wishes in de kleuren Dapper Denim en Emerald Envy:


Eerst de kaart gesneden en gerild, daarna de voorkant bestempeld, embellishmentje rechtsonderin verwerkt en daarna een 'bakerstwine' in Emerald Envy om het voorste deel van de kaart gestrikt.

Geen opmerkingen: