zondag 3 juli 2016

Nou moe ...

Ik was al net iets over de helft met SAL29 Clowns (kleurrijke visjes) toen we een 'bedrijfsongevalletje' hadden. Niet meer te redden ... einde oefening dus. Ik ga deze ook niet opnieuw opstarten, het was ooit bedoeld voor een zwemtas voor zoonlief maar die heeft ondertussen z'n zwemdiploma's al. Jammer, want het was een leuk kleurig borduurwerk om aan te werken.


Omdat m'n hobbyspullen voor het grootste deel in de opslagcontainer staan vanwege de verbouwing pak ik een werk dat hier voorhanden ligt: de blauwe schooltrui. Daar ga ik mee verder voor de UFO Update Dag de 10e. Ik hoop deze trui snel af te breien, het is namelijk acryl van een merk dat mij niet ligt, ik vind het een vervelend gevoel aan m'n handen geven. De tiende dus een breiwerk van mij bij de UFO Update Dag.

Geen opmerkingen: