vrijdag 1 juli 2016

ATC met onderwerp 'Quotes'

In juni heb ik bij ons ATC Clubje een SWAP gehost met als onderwerp 'Quotes'. Mijn eigen bijdrage hieraan zijn deze ATC's:


Het is slecht te zien op de foto, maar rechtsonder op de ATC's staat een windmolentje. Gestempeld met VersaMark en daarop embossingpowder (witglitter) gestrooid en met de heatgun gesmolten. Ik had nog niet eerder met embossingpoeder gewerkt en ik moet zeggen: dit smaakt naar meer! Zo'n leuke techniek.
De ondergrond heb ik gemaakt met mijn Te Gekke Krijtjes (ja, die heten echt zo). Een stukje tissuepapier, geurloze terpentine erop: flink afvegen en dan met een bijna droog doekje flink over de krijtjes wrijven zodat er kleur op de tissue komt. Daarna met de tissue over het papier wrijven om de kleur daarop te krijgen. Ik heb 3 verschillenden kleuren groen/blauw genomen maar door het uitwrijven krijgt je al nuance verschil en door het in elkaar overlopen nog meer tintjes. Zó leuk ook om te doen.







Geen opmerkingen: