maandag 4 juli 2016

Kaart geCASEd voor de clubhome van Augstus (Club Creaties met Stampin'Up!)

Voor de clubhome van augustus worden kaarten gevraagd met als onderwerp Bloemen en/of Vlinders (de stempels moeten van Stampin'Up zijn). Ik had zin om de set 'Flowering Fields' hiervoor te gebruiken en ik vond ook nog eens een heel leuke kaart op het internet, die heb ik dus geCASEd...

Het origineel komt van Susi's Basteltipps :

stampin up sale a bration 2016 Karte "Flowering Fields" was ich mag


Ik heb een stuk cardstock genomen in de kleur Pumpkin Pie en dat op maat gesneden en gevouwen, op een stuk cardstock in Whispering White heb ik een stempel uit de set 'Flowering Fields' gestempeld in de kleur Old Olive en 1 bloem ingekleurd met Pumpkin Pie. De tekst komt uit de set 'What I Love' en is ook in Old Olive gestempeld: