donderdag 7 juli 2016

CASE Card Donderdag

Op de club 'Creaties met Stampin'Up!' gaan we om de andere donderdag een CASE Card dag doen. Je hebt 2 weken de tijd een leuke kaart te CASE-en. Je gebruikt dus een bestaande kaart als inspiratiebron voor je eigen werk. Dat is nou eens leuk voor een stempelbeginner als ik!

Ik vond deze kaart echt zó mooi:


Via Pinterest gevonden op het blog StamperCamper's Corner .

Ik heb nog niet zo heel veel stempelspullen maar wel deze stempelset (Petite Petals) en de bijbehorende punch. Daarna eens gekeken welke kleurcombi ik kon maken met m'n inktpads. Ik kwam uit op Bermuda Bay en Island Indigo (alleen die namen al, heerlijk klinkt dat toch!?).  Een A4 in Bermuda Bay kleur en een A4 in Whispering White naar de maten gesneden zoals in het blog vermeld stonden:


En daarna lekker bloemetjes stempelen en uitponsen. Een mooi bloemenhartje maakte ik met de perforator van een restje Whispering White wat anders in de oud papierbak gegaan was. Een mooi, grote, tekststempel heb ik nog niet en om er nu een tekst die ik niet passend vind (qua formaat) erop te zetten vind ik zonde. De tekst komt later wel een keer!


Op 30 augustus heb ik de tekst toegevoegd, een snijmal (van Crealies volgens mij):











Geen opmerkingen: