zondag 10 juli 2016

UFO Update Dag

Vandaag is het weer UFO Update Dag en omdat de kleurrijke visjes zijn gaan hemelen ga ik nu verder met een andere UFO namelijk de blauwe schooltrui die ik in november 2015 gestart was en nu toch maar eens afgemaakt moet worden. Het is een heel simpel model, effen blauw dus het zou toch best snel een AFFO kunnen worden....

Zag de trui er in november nog zo uit:


Ondertussen ben ik tot hier gekomen:


Het achterpand is klaar en het voorpand is nèt voorbij de punt van de V-hals. Het grootste deel is al klaar dus.

4 opmerkingen:

Corina zei

oh nee maar, die ufo heeft het wel in zich een affo te worden!

Peppy zei

Ja, die schiet goed op!
Ga je nog aan een nieuw borduurproject beginnen, denk je?

Miriam zei

Ik heb er nog diverse liggen ..... dus een nieuw opstarten even niet, maar na de trui ga ik er weer eentje afmaken.

Peppy zei

Leuk, ik ben benieuwd!