dinsdag 21 juli 2015

IronCraft #14 Blauw

De 14e opdracht van IronCraft is: maak iets van/met de kleur blauw en toevallig vroeg een vriendje van zoonlief of ik een knikkerzak voor hem kon maken. Tuurlijk! En binnen no-time had ik er 3 in bestelling staan...nu was dat mooie blauwe canvasachtige stofje dat ik toendertijd (januari 2013) gebruikt had voor een knikkerzak op (of onvindbaar in m'n hobbyspullen....) dus heb ik 2 blauwe spijkerbroeken en 3 overhemden uit de recycle stapel getrokken. Ik knipte simpelweg 3x een pijp af op de juiste lengte, legde deze op een overhemd (aan de zijnaad) en knipte zo de voering (maar dan een stuk langer omdat ik een tunneltje wil maken om het koord doorheen te halen. De eerste zit nu in elkaar:

 
 
De twee andere zal ik later in elkaar moeten zetten, ik heb vandaag en morgen helaas geen tijd.

1 opmerking:

kat zei

I like these even better now that I know you used a shirt for the inside too. The boys will love these.