donderdag 23 juli 2015

Make Things! Week 8 Challenge: Restyle

De laatste Make Things! Challenge van Punk Projects alweer, jammer zeg! Maar ik heb aan alle 8 de opdrachten meegedaan, dat had ik eigenlijk niet verwacht (er komt nogal eens wat tussen wat ik doen wil en doen moet zeg maar). De laatste uitdaging was 'iets' restylen, nou: zo'n project lag er nou net op me te wachten! Ik kreeg van m'n zus een oude IKEA klok (de Rusch, die wordt toevallig (?) wel vaker gerestyled):

De wijzerplaat was compleet stuk gegaan en ze wilde hem weggooien. Ik heb de klok uit elkaar gehaald en een nieuwe wijzerplaat gemaakt (oude Donald Duck tijdschriften genomen, leuke plaatjes uitgescheurd en deze opgeplakt: simpeler kan haast niet):

 
 
Zoonlief, onze Donald Duck fan, is heel erg blij met deze klok op z'n kamer!

1 opmerking:

katie zei

This is so fun!! Thanks for participating in this challenge & all of the Make Things! challenges!