maandag 10 november 2014

Geefmaand November dag 8 en 9

Zo, het weekend blog ik maar in 1 keer. Het was een druk weekend waar ik wat minder bewust geweest ben van de geefmomenten maar hier komen dan de bewuste acties op geefgebied:

Ik heb al m'n kleingeld in zo'n Unicef-bus bij de IKEA gedaan toen m'n zusje en ik tijdens ons dagje uit daar gingen lunchen.

Ik heb diverse malen bewust de deur opengehouden voor anderen (doe ik altijd al hoor, maar nu net even bewuster. Wel maak ik nu dan meer oogcontact met deze mensen, dat deed ik voorheen niet (bewust))

Toen we (ons gezinnetje met m'n zus en haar man) sushi gingen eten was zoonlief het natuurlijk na een uur of 2 echt wel beu. Zelfs z'n meegenomen DSi hielp daar niet meer tegen. Dus ik ben, tijdens gang 4 een rondje met hem gaan wandelen buiten. Hij leefde helemaal op en kon er weer even tegen. Ik had een sushi ronde overgeslagen, maar ach: 5x 5 gerechtjes is toch al teveel voor mij.

De zondag was ik heel erg brak, dus weinig geefmomenten gezocht. Dat tel ik dan maar als een gift aan mijzelf.

Geen opmerkingen: