vrijdag 7 november 2014

Geefmaand November #7

Vandaag heb ik gegeven: mijn stem (eigenlijk 2). Ik kon stemmen voor de ledenraad van de Dierenbescherming deze week. Dat was wel heel makkelijk.....

Ook gaf ik door simpelweg de oude kleding die ik normaal gesproken hier op het dorp in de kledingcontainer steek, mee te nemen naar zoonliefs school. Zij zamelen dit in en krijgen hiervoor een kleine kilo-vergoeding waarmee weer spullen voor school gekocht kunnen worden. Ik had 2 zakjes die beiden behoorlijk wat wogen.

Ook gaf ik mijn man nog iets: ik deed een enorme afwas die hij normaal gesproken gedaan zou hebben. Dus nu hoeft ie dat niet te doen (en het was echt belachelijk veel).

Gisteren won ik een prijsje bij de loterij: een mok met daarin 2 van die houten of bamboe lepels vol chocolade. Je doet kokendhete melk in de mok, zet daar de choco-lepel in en hopla: chocolademelk. Ik dacht dat ik zoonlief wel blij zou maken met een kop warme chocomelk toen hij uit zwemles kwam: en ik had gelijk, hij genoot ervan.

En ik heb weer een telefoontje gepleegd dat ik normaal gesproken niet zelf zou doen: ik heb het sushi restaurant gereserveerd voor komende zaterdag. Nu hoefde m'n zusje dat niet te regelen.

Ik had nog een leuk geste bij me gestoken om aan de verkeersbrigadier bij school te geven, maar hij was er niet vandaag. Volgende week in de herkansing!

En dan ga ik vanavond nog koken, iets dat manlief altijd doet. Dat wordt een verrassing als ie thuiskomt!




Geen opmerkingen: