dinsdag 11 november 2014

Geefmaand November, dag 10 en 11

Op maandag weer een flinke afwas weggewerkt voor manlief en de spelletjeskast opgeruimd en uitgezocht. Dit was een gift aan iedereen die de spelletjeskast opendeed, want de boel viel gewoonweg naar buiten.......en een gift voor de Sinterklaasactie in Tilburg: erg ging weer een tas vol mooie spelletjes naar toe.

Op dinsdag heb ik de spelletjes daadwerkelijk afgegeven bij het speelgoedinzamelpunt. Ook kwam ik op weg hier naar toe langs het huis van een bekende waar een pakketbezorger voor de deur stond met een pakketje voor haar. Ik wist dat zij niet thuis was, maar daar waar ik ook op weg naar toe was. Ik vroeg de pakketbezorger of ik het van hem kon meekrijgen....en dat mocht. Ik gaf m'n handtekening en m'n naam en kreeg zo het pakketje mee (lichtelijk geschokt dat dat eigenlijk zomaar gebeurde....ik kan wel zomaar een zot zijn die dat pakketje jat, ik hoefde geen legitimatie oid te laten zien....).  Dinsdagavond hielp ik een Welpje haar fiets op slot te zetten, het slot ging erg moeilijk en de scoutingbijeenkomst was eigenlijk al gestart. Wat was ze opgelucht dat de fiets eindelijk op slot stond!

Geen opmerkingen: