donderdag 13 november 2014

Geefmaand November, dag 12

Gisterenochtend lekker alleen thuis, niemand om mij heen: heerlijk! Het geven is dan ietsjes minder makkelijk maar ik heb toch wel iets op dit gebied gedaan:

Ik heb een half uur voordat zoonlief uit school kwam de cv aangezet. Meestal zet ik die pas hoger (dan 17 graden) tegen het einde van de middag. Ik weet dat hij het fijn vindt om in een warm huis thuis te komen, dus dat gaf ik hem.

Ik kreeg het verzoek of ik een vriendje van zoonlief kan opvangen na schooltijd (op 2 dagen, niet structureel) omdat zijn moeder moet werken. Ja natuurlijk doe ik dat! Horen en zien vergaat je met de 2 'mannen' in 1 huis, maar ze hebben het altijd zo ontzettend leuk samen. Nu zien ze elkaar eens niet op woensdagmiddag maar op een andere dag.

Ik heb zelf de tijd op de thermostaat goed gezet. Het klokje stond niet goed en normaal gesproken vraag ik of manlief dat even doen wilt. Nu eens even zelf de tijd genomen om dit te doen, moeilijk was het niet dus in het vervolg doe ik dit gewoon zelf.







2 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een leuke uitdaging ben je aangegaan! Je geeft uit een gul hart, je bent goed bezig!

Tartelette Maison zei

Meer moet dat niet zijn hé.