dinsdag 28 januari 2014

IronCraft 2014 #2

Het onderwerp waar we deze keer mee aan de slag 'moesten' was: organiseren. En ik vond dit best een lastige. Toen dacht ik: snoeren en kabels, die raken met elkaar of zichzelf in de knoop, zijn niet makkelijk mee te nemen, wat hoort waar bij.....je kent het vast. Daar kon duidelijk georganiseerd worden! Ik had al een hele poos geleden een leuk makedingetje op Pinterest gepind: een rond etuitje met ritssluiting en een sleutelring.

Ik heb een berg stofjes liggen en zocht er 2 bij elkaar op kleur.................het ene is eigenlijk net wat te dik en het andere was net water: het glibberde uit mn handen, vanonder de naaimachinevoet........Maar ik heb ze beiden weten te temmen (ook nog eens met een stukje quiltbatting ertussen). OK, helemaal 100% naar m'n zin is het niet: iets te dikke buitenstof, niet overal helemaal rond en in de rits lijkt een bochtje te zitten (?). Maar na zo'n lange tijd niet achter de naaimachine gezeten te hebben (en nog nooit echt een rits ingezet te hebben.........) is het eigenlijk lang zo slecht niet.


2 opmerkingen:

Just Crafty Enough zei

I think it looks great and it's a tricky shape to sew, especially if you were using tricky fabrics.

Corina zei

geen makkelijk modelletje met tegenstribbelende stofjes, maar super leuk geworden én handig!