dinsdag 14 januari 2014

IronCraft 2014 #1

De eerste IronCraft uitdaging van 2014 is: maak iets met leer of kristal. Dit omdat het het derde IronCraft jaar is en bij een derde jubileum hoort leer of kristal. In plaats van leer mocht je ook suede, vinyl of andere leerachtige grondstoffen gebruiken, en voor kristal mocht je ook glas, kralen, nepkristal nemen. Nu had ik, lang geleden alweer, een ketting gemaakt van paarse facet kralen evenals een rode (beide kettingen waren voor een SWAP). Ik hoopte van beide kleuren nog voldoende te hebben liggen voor een rood/paarse ketting voor mijzelf. Helaas had ik geen rode kralen meer liggen, maar paarse des te meer (wel een zakje of 8: genoeg voor 3 lange kettingen denk ik)
Ik heb mij dus een paarse facetkraalketting geregen:



Deze kralen vind ik het mooist als ze simpelweg enkelvoudig geregen worden dus ik heb me niet gewaagd aan 'ingewikkelde constructies'. Perfecte kleur paars (in het echt wat donkerder van kleur dan de foto), de juiste lengte en bij heel veel kleding van mij passend. Deze ketting zal nog vaak gedragen worden denk ik.

1 opmerking:

Just Crafty Enough zei

I'm like you, I prefer a simple necklace to something very complicated.