zondag 6 oktober 2013

D'ruitdaging dag 5: het ergerlijke laadje & D'ruitdaging dag 6: Outlook

Klik hier voor meer info over d'ruitdaging.

Zaterdag was de dag waarop we het ergste laadje aan moesten pakken. Het laadje waarvan je al lang denkt: dat moet ik nodig opruimen. Nu was mijn ergste laadje het laadje van m'n pennen/potloden/etc. dat we gisteren aangepakt hebben.....om dan maar niets te doen voelt een beetje als vals spelen dus ik ben bij mijzelf nagegaan welke klus ik al te lang laat liggen en waar ik behoorlijk tegen aan zit te hikken...............en dat is de strijk. Ik had echt bergen strijkgoed liggen! Ik zeg had, want vandaag heb ik bijna 4 uur staan strijken. Meteen het zomergoed van de zoon eruit gehaald dat ie volgende zomer niet meer gaat passen: dit gaat naar een vriendje. Voor het strijken ga ik mijzelf geen punten toekennen maar voor de 20 (!) kledingstukken die naar het vriendje ga geef ik mijzelf 4 punten.

Vandaag, zondag, was een digitale opruiming: Outlook werd 15 minuten onderhanden genomen. Nu was dat al heel lang geleden dat ik dat gedaan had (ergens van maart, april dit jaar) dus hier kon ik weer flink scoren. Ik heb 550 berichten weggegooid en 20 nieuwsbrieven opgezegd. De score van deze actie is 75 punten.

De totaalscore van 6 dagen D'ruitdaging: 207.

1 opmerking:

Pauline zei

Wat ben jij lekker gedreven bezig! Ga door, ga door!