maandag 7 oktober 2013

D'ruitdaging dag 7: boeken

Klik hier voor meer informatie over d'ruitdaging.

Ohoh, vandaag is het boekenuitzoekdag....dat is een dag die de afgelopen jaren al vaker voorbijgekomen is bij ons. Wij hebben nl veel boeken, heel veel boeken, belachelijk veel boeken.

Voor de verhuizing in 2010 hebben we al kratten vol boeken naar de Ruilwinkel gebracht en toch gingen er 25 kratten en, schrik niet, 72 dozen vol boeken mee naar het nieuwe huis. Daar bleek dat al onze boeken niet op zolder konden staan vanwege de houten vloer: het zou domweg te zwaar zijn! Dus sinds 2010 hebben we al diverse opruim acties gehad op boekengebied.....ik denk dat er nu nog zo'n 20 kratten staan die we niet kwijt willen maar ook niet kwijt kunnen in dit huis......

Maar ik heb dan toch weer 39 boeken gevonden die weg mogen! Ik heb meteen alles in 4 tassen gestoken, Stichting Gijsje Eigenwijsje gemaild, dus heel binnenkort zijn ze echt het huis uit! Zij blij en ik 39 punten erbij!

Totaalscore na 7 dagen: 246 punten.

1 opmerking:

Pauline zei

Hoi, ik lees je stukjes altijd hoor! Ook al geef ik niet elke keer een reactie.
Nu had ik een vraagje,ik kon op die website niets vinden voer het doneren van boeken..halen ze die dan op bij je?
groetjes Pauline