woensdag 2 oktober 2013

D'eruitdaging dag 2: Vazen en Bloempotten

Klik hier voor meer informatie over d'ruitdaging.

Vandaag is het de beurt aan vazen en bloempotten. De bloempotten die we buiten gebruiken had manlief net 2 weken geleden uitgezocht en opgeruimd: jammer daar had ik leuk 'punten' mee gescoord. Bloempotten voor binnen en vazen heb ik niet zoveel, bij onze verhuizing eind 2010 is hetgeen we niet meer wilde hebben of gebruikten al naar de Ruilwinkel gebracht. Maar toch, zoiets groeit weer aan waar je bij staat! En jawel hoor, bij de bloempotten had ik toch nog wat weg te doen (kringloop):


Een bonsaibloempot zonder schotel, een bonsaibloempotschotel zonder pot en 2 kleine bloempotjes waarin ik ooit vergeetmijnietjes en klavertjes gezaaid heb. Toch nog even 4 dingen die wegkunnen waar ik gedacht had dat ik niet meer dan 0 zou halen! Bij de afdeling vazen blijft het zoals het was, daar gaat niets weg.

Vandaag 4 dingen d'eruit, gisteren 5: totaal score 9.......máár: m'n zomerse tuinwerkjas ga ik ook wegdoen. Ik had hem gisteren uitgewassen en tijdens het ophangen aan de waslijn bedacht ik me: hoe vaak heb ik die nou aan? Bijna nooit! Waarom dan niet? Omdat ie onpraktisch is om mee in de tuin te werken! Dus die gaat ook naar de kledingcontainer. Totaalscore na 2 dagen: 10.

2 opmerkingen:

Pauline zei

Gefeliciteerd met je score!

Marianne zei

Gefeliciteerd Miriam! Ik vind deze hele confronterend. Ik weet nog sat we bij mijn mams voor de kast vol met vazen en potten stonden toen haar huis leeg moest in de overtuiging dat wij echt niet zoveel vazen hadden
Vervolg komt op mijn blog...
Liefs Marianne