dinsdag 16 juli 2013

IronCraft #14

Het onderwerp van de veertiende IronCraft is Frankrijk. Frankrijk, ik ben er een paar keer geweest en wat mij bijgebleven is zijn de enorme Supermarchées, de lekkere worst en kaas en de velden zonnebloemen en lavendel. Dus ik had wel wat ingangen zeg maar.

Ik ben gegaan voor de lavendel, ik moest nl. nog een lekker ruikend hoekje inrichten bij de voordeur. Ik kocht me 4 lavendelplanten (en een muntplant voor keukengebruik en 'thee'). Ik had ze net in potten gezet en nog op de picknicktafel achter het huis staan toen ik zag hoe fotogeniek het er eigenlijk al uitzag. M'n tuinhoed lag erbij en zoonlief plaatste nog snel een door hem gemaakte Eiffeltoren erbij toen hij hoorde dat het er Frans uit moest zien. Ik vind het wel een Frans plaatje zo, het ruikt in ieder geval wèl naar Frankrijk!



3 opmerkingen:

Just Crafty Enough zei

Oh, I love lavender. Is it the culinary variety? I love it in cocktails and baked into things like shortbread and scones.

Karin zei

Heel erg Frans! En een hele mooie Eiffeltoren! Complimenten aan je zoon.

Dieneke Nagtegaal zei

Dit kan dus ook met IronCraft Miriam..
Ik dacht dat het alleen maar met handwerken te maken had :-)
Mooie foto hoor, helemaal Frans!