woensdag 22 augustus 2012

VerjaardagSWAP ontvangen door SWAPmaatje

dus nu kan ik hem hier laten zien:


De jarige is kwestie heeft iets met keltisch/iers, houdt van natuurtinten en vindt sleutelhangers leuk. Dat heb ik gecombineerd in deze sleutelhanger, waarvan de keltische knoop (Triquetra) geknoopt is met een bruin leren koordje. Ik had dit nog nooit eerder gedaan dus ik heb heel wat proef geprutst voordat ik deze maakte. Het maken van de knoop is het moeilijkste niet (gewoon de plaatjes ernaast en precies nadoen) maar het netjes strak trekken van de knoop: dat is lastig! Dan was links groter dan rechts, dan was de veter in dezelfde lus iets losser dan de veter er naast.................maar het is gelukt! En, natuurlijk, smaakt dit naar meer..............ik heb nog wat meters koord liggen.

2 opmerkingen:

Corina zei

Ik vind 'm toch zo leuk!

Sieneke zei

Heel leuk!
Groetjes,
Sieneke