dinsdag 28 augustus 2012

Allememachies...........

Ik had een virus...............niet ik persoonlijk: de laptop. En wel zo'n virus dat alles kapot maakte, de laptop is bij de laptopexpert geweest en ik heb hem nèt terug. Alles is anders, hij is terug op de fabrieksinstelling gezet...............email heb ik nog niet, al m'n feeds zijn verdwenen (dus als ik wel eens op je blog reageerde en je vond dat leuk: laat het weten dan zet ik je opnieuw in m'n feeds). Gelukkig heb ik nog wel al m'n foto's en Excel en Word bestanden!! Nu moet ik dus de hele laptop weer 'in gaan richten' en m'n Outlook tot leven wekken, tot die tijd zal ik weinig tot niet op blogs en fora komen vrees ik..............

3 opmerkingen:

Pauline zei

Sterkte met het tot leven wekken van je cyberleven en -contacten, hopelijk vind je alles weer terug al hoppend van de een naar de andere blog en site snuffelend in te volgen bloglijsten, ik ben niet direct jaloers op je, maar dat moet toch heerlijk zijn (iedere dag een uurtje ;-) )

Pauline zei

Wat een pech!
Maar je ziet, de 2 Paulientjes ben je niet kwijt geraakt, haha :)

Corina zei

Dat is flink balen! Sterkte bij het weer op orde komen, we zien je vanzelf weer terug.