maandag 20 augustus 2012

Creatief in de warmte

Normaal gesproken ben ik dat niet: creatief in de warmte, maar ik moest dit weekend wel: de 21e is de laatste deelneemster van de VerjaardagSWAP jarig en dan moet er toch een cadeautje liggen hè. Het is me gelukt, het is vandaag met de post mee dus als het gaat zoals het gaan moet dan heeft de jarige haar cadeautje op haar verjaardag in de brievenbus. Natuurlijk ga ik het nog niet laten zien hier, misschien leest ze mee en dan is de verrassing eraf. Wat ik wel kan laten zien is een sleutelhanger die ik ook maakte dit weekend. Het is een pakketje dat ik bij de Mollie Makes kreeg (ieder nummer heeft wel een ingesloten cadeautje, zó leuk) Dit is haar:



En voor zoonlief nog een dasring voor z'n scoutingdas (hoe lang die ring 'het doet' geen idee, maar voor nu heeft ie er dan toch eentje)



1 opmerking:

Pauline zei

Hoera het is je gelukt om de verjaardagsSwap rond te krijgen!
Mooie ring heb je gemaakt, ik hoop dat hij geruime tijd meegaat, hij ziet er mooi uit.