maandag 6 augustus 2012

Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd......

De laatste vakantieweek alweer..................vandaar dan manlief mij vanmorgen lekker in bed liet liggen. Om een uur of 9 werd ik pas wakker en dat vond ik echt jammer. Ik lag zó geweldig leuk te dromen!



Ik droomde dat ik over een jaarmarkt liep waar een kraam stond met garens, dózen met garens. Van al die garens lagen er dan 1, 2 of 3 bollen, vanalles door elkaar (echt zo'n wolwinkel restantenverkoop zeg maar) Ik zocht iets leuks voor een vest voor mezelf en met mijn maat heb je echt wat meer nodig dan de standaard hoeveelheid bollen dus ik vroeg de verkoopster of ze niet méér had van sommige soorten garens. Een dame naast me (ook van de stevige) wilde dat ook weten. De verkoopster zei dat ze dan naar het magazijn moest en ik vroeg of wij (de dame naast me en ik) dan mee mochten. En dat mocht. Vanaf die jaarmarkt liepen we een gebouw binnen, liepen dwars door huiskamers, kantoren, trap op, trap af, binnenplaats over en toen kwamen we bij een grote deur (zo'n garagedeur voor vrachtauto's) in die grote deur zat een gewone deur waar we doorheen gingen...................................en toen stonden we in een enorme hal vol garens! Rekken, bakken, zakken en los op de grond, alle kleuren die je je maar verzinnen kunt, alle soorten die je maar verzinnen kunt (katoen, wol, alpaca, acryl, etc.etc.etc). De dame en ik kregen ieders een grote kar waar we alles op konden leggen dat we interessant vonden om dat later buiten in het daglicht te bekijken en om te beslissen of het gekocht werd of niet. En net toen ik de eerste berg garen op de kar wilde laden werd ik wakker.........................


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is geen droom ...dat is een nachtmerrie !!!
Groetjes Natascha

vee zei

is dat echt gedroomd? ik droomde vroeger (puberteit) dat ik in het grootwarenhuis mijn gangen mocht gaan in de schmink :o) niet dat ik dat ooit echt veel gebruikt heb, maar ik droomde het wel
jouw droom zou ik wel in het echt willen meemaken
die foto erbij is precies al een beetje werkelijkheid

Leonie zei

Was het maar waar, als hij uitkomt wil ik graag mee!

Groetjes Leonie