zondag 5 augustus 2012

VerjaardagSWAP, cadeautje is ontvangen

dus ik kan hier laten zien wat ik gemaakt heb:


een boerenbont (sleutel)hanger. Het had nogal wat voeten in de aarde dit cadeau. Na wat tegenslag had ik dan toch uiteindelijk het hele patroon (incl. die rode bloem zeg maar) geborduurd. De bedoeling was om met een bijpassend stofje een leuk geurkussentje/hangertje te maken. Stofjes geknipt, genaaid, naden bijgeknipt en toen..............bleek het verkeerd om te zitten! Het genaaide uithalen ging op zich wel, maar omdat ik de naden al bijgeknipt had begon het geborduurde lapje enorm te rafelen. Het rode deel van het boerenbont motief was niet meer te redden en de tijd drong. Het is dus niet geworden wat ik gedacht en gehoopt had, maar het is nog best een leuk dingetje geworden.

3 opmerkingen:

Pauline zei

Jammer!
Maar wat niet weet, niet deert...het is toch best leuk geworden en herkenbaar.

Pauline zei

Het is een enige sleutelhanger, jammer van je werk, maar het resultaat is er niet minder om.

Yvette zei

een heel leuk dingetje!
understatement

dagdag