zondag 8 juli 2012

Baby omslagdoek voor Nepal nummer 3 is klaar

Zo, nummer 3 is klaar. Nog eentje te gaan!





Wat is dit toch een leuk project zeg. Heerlijk om aan te werken als je televisie kijkt (of je moet een moeilijke steek uitzoeken, dan werkt het natuurlijk minder makkelijk) Nog 1 doek en dan ben ik er klaar mee: hoog tijd want er staat nog behoorlijk wat op m'n 'handwerkkalender' dat nog gebeuren moet. Ik zit momenteel in een periode met weinig inspiratie, erg lastig als je nog 2 cadeautjes voor de VerjaardagSWAP moet maken. Ook voor de ElementenSWAP is er nog maar weinig verzonnen door mij.............

2 opmerkingen:

Pauline zei

Jemig!!
Ik ben nog steeds niet verder dan 10 cm...dat gaat niks worden met mijn dekentje, zal de actie volgend jaar ook nog gelden???

Unknown zei

Wat een mooie doeken heb je gemaakt