dinsdag 10 juli 2012

Ohoh...............



Het is vandaag de 10e, UFO Update Dag..................en ik heb niets gedaan aan m'n UFO: stráál vergeten. We steken het maar op de vakantie van zoonlief en alle afleiding en het werk dat ik daaraan heb. M'n inspiratie laat me ook al geruime tijd in de steek (voor de SWAPs waaraan ik zou moeten werken), maar gelukkig word er met me meegedacht op Club Naald en Draad. Dit is erg fijn en ik moet zeggen dat het lijkt of ik ook weer 'losgetrokken' word zo. Vanavond ga ik de spullen voor de aankomende VerjaardagSWAP maar eens bij elkaar harken, het is voor begin augustus dus ik moet nu wel eens van start.

2 opmerkingen:

Pauline zei

Je was niet de enige die geen update had vandaag,dus je hoeft je niet te schamen of te verontschuldigen. (daarmee excuseer ik mezelf ook meteen ;-) )
Succes met je SWAP, het gaat je vast lukken.

karin zei

Ook ik was de update straal vergeten... Het is ook een hectische tijd zo aan het einde van het schooljaar.
We gaan volgende maand allemaal in de herkansing!