donderdag 5 juli 2012

HHD

HHD? Hete HAL Dag. Wat een temperatuur vandaag zeg, zonder iets te doen het zweet op mn rug! Waar ik het nòg warmer van kreeg was van de ontdekking dat ik het HALblokje van vandaag niet gehaakt had. Ik werk meestal wat blokjes vooruit en ik dacht dat ik die van deze week klaar had: niet dus! Gelukkig is het geen moeilijk blok, wel even goed lezen (zoals gewoonlijk), het is een garenvreter maar toch had ik het snel klaar. Het blok heet Embedded Diamonds, helaas zie je het patroon niet zó goed op de foto, als de lichtroze kleur aan de beurt geweest was was het duidelijker geweest. Maar ja.....het is niet anders.



Toen ik een macrofoto maken wilden om de steek wat duidelijker te krijgen ging Pepijn zich ermee bemoeien:



Hier ligt ie lekker te zonnen, de ouwe doos (hij is op 1 mei 16 jaar geworden)



En als ik Pepijn laat zien, dan kan ik Olijf niet negeren natuurlijk. Kijk hier is ze, onze mooie poes die nu een jaar bij ons woont (met een zwarte diamand op d'er neus)

2 opmerkingen:

Pauline zei

Mooie lapjes maak je steeds!
En lieve katten hoor!

Pauline zei

Wat weer een prachtig HAL-blokje, ik denk dat de HAL-ers het er best eens heel warm van kunnen krijgen, het ziet er moeilijk uit.
Echt huistijger weer, ze genieten met volle teugen van deze warmte, ze slurpen het gewoon op.