zondag 27 mei 2012

Wat een weer hè!

De zon staat momenteel te branden op de achterkant van het huis, de poezen en ik zoeken verkoeling in huis: de rolluiken dicht dan blijft het rond de 23 graden schommelen binnenshuis en dat is heet genoeg. De poezen vinden het blijkbaar toch nodig om gezellig dicht bij elkaar te liggen slapen en dan ook nog eens op de bank op een schapenvacht.................


En ik? Ik zit heerlijk aan de HAL te haken, ik werk het liefst een paar blokken vooruit.



Laptopje op tafel met de FO Radar van Ravelry. Altijd leuk om te zien wat anderen voor moois maken. Ook staat de radio aan via de laptop: Fiat Zomer Radio. Ik had er nog nooit van gehoord maar ze zenden leuke zomerse (dûh) muziek uit. Zó kom ik die hete dagen door!

Ik heb trouwens nog plaats voor 3 personen die mee willen doen aan de PIF/GUL (voor info of meedoen klik hier!)

2 opmerkingen:

Pauline zei

Het is echt zomer! Zo te lezen hou jij het wel vol, rustig aan dan breekt het lijntje niet.
Groetjes, Pauline

Karin zei

De FO radar van Ravelry? Ik had er nog nooit van gehoord. Maar dat is leuk zeg! Die ga ik ook in de gaten houden. :)