zaterdag 26 mei 2012

Van UFO naar AFFO

Met dit warme weer kreeg ik het op m'n heupen: die afghan moest maar eens klaar! Welke afghan ik bedoel? Nou die waarvan ik het laatste blok op 7 juli 2011 hier liet zien................... Ik moest enkel de 4 banen nog aan elkaar zetten en de rand rondom nog breien, maar dat liet 'even' op zich wachten.

Omdat de HAL Mooi Handwerk in een grotere projecttas moet en die projecttas dus gevuld was met de Arsenic & Old Lace kreeg het afronden van deze UFO voorrang boven alles (qua handwerken dan hè). En nu is ie klaar, af, finito...............maar hij komt nog niet op ons bed te liggen: dat is een beetje té met deze hitte, dat komt komende winter (zomer?) wel. Hier even een fotootje dat ie in het zonnetje ligt:



Mocht ik het niet vergeten dan maak ik ook een keer een foto van de Arsenic & Old Lace als ie op z'n plekje ligt. Die houden jullie nog tegoed dus!


Wel heb ik gemerkt dat het maken van afghans/dekens/spreien nogal verslavend is........dus ik heb mij een volgend projectboekje gekocht, the great American Aran Afghan.







3 opmerkingen:

Pauline zei

Prachtig is je afghan geworden! Ik vind het dapper dat je met het warme weer zo'n groot project oppakt.
Je boek is er eentje om van te likkebaarden! Veel plezier met verder breien, ik geniet graag met je mee.
Groetjes, Pauline

Pauline zei

Het is erg mooi geworden!
En in plaats van een dekbed op je bed kan deze afghan ook prima over een laken als het iets koeler wordt, het komt vast van pas!

Corina zei

Super mooi geworden Miriam, veel plezier met de volgende (we volgen je natuurlijk weer graag!)