donderdag 10 mei 2012

HAL en UFO's

Donderdag HALdag, maar het is ook de 10e van de maand dus UFO Update dag. Eerst maar de HAL: het twintigste blok (nog 43 te gaan):


Dit blok/patroon heet Twice as Nice, leuke naam, vlot te haken. Ik zie mij dit nog wel eens ergens voor gebruiken.

Dan m'n UFO, ik had al een poosje niet aan m'n UFO (die kleurige visjes) gewerkt, maar nu heb ik weer wat steekjes gezet hoor (niet veel, maar wel wàt). Zo was het in februari nog:


En zo is het nu:


En dan heb ik nog een stukje aan een oude UFO gewerkt, die gansjes bij de pomp. Was het in december 2009 (!) zo:


op 30 april jl. zo:

Nu ziet het er zo uit:

1 opmerking:

Anoniem zei

Het lijken wel 'zoek de verschillen' plaatjes. Knap dat je met zoveel geduld kunt borduren. En ik vind breien soms al veel te langzaam gaan......