zondag 6 mei 2012

Druk dagje...

Tussen alle afleidingen door (man, zoon, katten, aangereden duif gered en opgevangen, brandweerdag en het huishouden) heb ik lekker gehandwerkt. De Kleur Flessenpost SWAP is klaar, de VerjaardagsSWAP is klaar, ik heb patroon en stof klaarliggen voor de Sew Along en ik ben stoffen aan het wassen voor de actie van CreaPower voor Mappa Mondo op 16 juni.

Van de SWAPs kan ik niets laten zien, dat moet eerst door de maatjes ontvangen en bekeken zijn: anders is de verrassing eraf.
De Sew Along, daar heb ik het nog niet eerder over gehad. Ik kwam de oproep tot een Sew Along tegen op het blog van Mamasha. Klik hier voor meer info: Sew Along . In een paar dagen (14 tm 18 mei) gaan we een overhemd(je) naaien. Stap voor stap wordt je door het gehele proces begeleid: makkelijk kan het niet. Aangezien ik al járen roep dat ik weer kleding wil gaan naaien (en de stoffen en patronen gewoon in huis heb!): het komt er niet van. Nu heb ik een stok achter de deur om ook daadwerkelijk te beginnen hiermee. Ik ga het genoemde patroon (Ottobre 3/2010 model Apple) naaien. Ik heb er zin in!




Over CreaPower heb ik het eerder gehad (14 april om precies te zijn), nu ga ik er echt voor van start! Wil je eerst weten wie/wat Creapower is klik dan hier:  CreaPower Op 16 Juni is er een dag dat we allemaal (nou ja: degene die zich hiervoor opgeeft natuurlijk) aan de slag gaan voor Mappa Mondo. Zij zouden heel blij zijn met box- en picknickkleden, kussens en knuffels. Aangezien op 16 Juni de zoon 5 jaar wordt ga ik thuis aan de slag (die mogelijkheid is er sowieso altijd: je kunt niet altijd 'op locatie' aanwezig zijn hè) Ik ga een knuffel (of meer) maken en wel de Cozy Kitten/Birdie the Cat van Amy Butler Design. Zo zien die eruit:


De eerste stofjes draaien nu in de wasmachine, kan ik zsm aan de slag. Ook hier: ik heb er zin in!

3 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een leuke plannen heb jij!
Veel succes en plezier ermee.

Corina zei

Leuke plannen heb je! Veel plezier!

Pauline zei

Wat ben je goed bezig, ik hoop dat je terugkeer naar de naaimachine je goed bevalt en inspireert om ook deze hobby weer eens goed aandacht te schenken!
Je knuffelpatroon is een schatje en zal zeker in goede aarde vallen bij de gelukkige ontvangertjes (ik ga ervan uit dat je er meer dan eentje maakt)
Succes en groetjes, Pauline