dinsdag 15 mei 2012

Flessen KleurSWAP

Ik heb gisteren de door mij samengestelde fles 'appelgroen' verstuurd: daar kan ik nog niets van laten zien omdat m'n SWAPmaatje deze nog niet ontvangen heeft. Maar vandaag werd mijn fles afgegeven door de pakketdienst. Ik had de kleur zilvergrijs opgegeven en kijk eens wat ik voor fles ontving:




Geweldig hè, wat een verwennerij! Het achterste (met de mond open lijkt het) een opvouwbaar boodschappentasje van 2 ontzettend leuke stofjes, links een mooie bloembroche, eronder een handdoekje met daarop een lemniscaat geborduurd, een gelpen in het midden, rechts een kaarsen/bloemen glaasje in een schattig emmertje, rechtsonder van die knutselplakornamentjes en linksonder een hartenhanger. Ik ben hier heel erg blij mee!!!

3 opmerkingen:

bycobi zei

Jij had ook al zo'n mooi pakket leuk hoor!

Marianne zei

wauw, jij bent ook verwend zeg!!! Je groene kadootjes had ik al gezien, maar wat jezelf gekregen had nog niet, echt gaaf!
liefs Marianne.

Anoniem zei

Leuk hé, zo'n swap! Ik mag af en toe ook graag meedoen aan swaps.