woensdag 16 mei 2012

Flessen Kleur SWAP (wat ik verstuurde)

De appelgroene fles is aangespoeld bij m'n maatje dus ik kan laten zien wat ik er allemaal in stopte.


Een sjaaltje

Een speldenkussen met daarin een tiental spelden die ik ook zelf 'maakte' (koploze spelden waarop ik houten kraaltjes plakte)



Een boekenlegger




Onderzetters




De fles is een zaaibakje


Nog wat gekochte spulletjes erbij (scherp veiligheidsmesje, sokappeltjes, knoopjes, klavertje4hangertje, tornmesje, lintjes en wat tuinkerszaadjes voor de zaaifles)


En zo stopte ik het in een doosje om het te posten

6 opmerkingen:

Karin zei

Supergaaf weer Miriam! Wat een top swap heb je er weer van gemaakt!

Pauline zei

Oh! Miriam, wat een absoluut super swap! Wat heb je weer een leuke dingen bij elkaar gemaakt en gezocht! Groetjes, Pauline

Myrthestiek zei

Mooi pakket heb je gemaakt. Super crea weer :-).

Anoniem zei

Zo zeg, jij hebt je swapmaatje goed verwend. Prachtig allemaal!

Grietje zei

Gho! Wat ontzettend leuk zeg! De spulletjes die je hebt gekregen zijn ook erg mooi!

Marloeskreatief zei

Wat ontzettend leuk en grappig verpakt.gr marloeskreatief