zaterdag 12 november 2011

VV/UWYH SWAP die ik verstuurde.

M'n SWAPmaatje had op haar 'verlanglijstje' staan dat ze wel graag een ketting zou willen ontvangen. En omdat ik al wist dat ze blauw als lievelingskleur had wist ik meteen wat ik ging maken: een blauwe ketting. Ik had, lang geleden, eens een pakketje gekocht waarmee een blauwe ketting gehaakt kon worden maar ik was er nooit aan toe gekomen. Ik heb dat pakketje dus meteen opgezocht en gemaakt. En was is dat leuk om te doen zeg: verschillende kralen aan een nylondraad rijgen en dan maar haken. Dat ga ik waarschijnlijk nog wel een keertje doen! En zo ziet de ketting eruit:


Gisteren mochten we dus de pakketjes openen en ik las vrijwel meteen een heel enthousiast bericht van haar dat ze de ketting zo leuk vind. Heerlijk!

3 opmerkingen:

miriam zei

Prachtige ketting geworden kan begrijpen dat die in de smaak is gevallen.

groetjes ♥ miriam

Mascha zei

Kan goed geloven dat ze deze ketting mooi vind. en dan nog in haar lievelings kleur.
Groetjes Mascha

Anoniem zei

heel mooi, prachtig. uniek