vrijdag 11 november 2011

11-11-'11 Einde UWYH/VV periode. SWAPcadeau mag geopend worden.

Een half jaar lang heb ik 'uit voorraad gehandwerkt', één misstap gedaan (de gele wol voor de paardenbloem-sjaal) maar dat hebben meer dames die meededen gedaan. De voorraad is verminderd maar er is nog genoeg om nog een hele poos vooruit te kunnen..............De afspraak was dat we een cadeautje voor elkaar zouden maken aan het einde van de UWYH/VVperiode en ik mocht dat vandaag dus uitpakken. Kijk eens wat ik gekregen heb:

 

Een kleurigfleurig etui voor in m'n tas (die is vrij groot dus m'n spullen gaan van links naar rechts en kan ik dus niet snel pakken wat ik nodig heb) en een zakdoekenetuitje: ook zo'n handig hebbeding voor in de tas. Ik ben er erg blij mee!

Ik ben benieuwd wat m'n SWAPmaatje van mijn cadeau gaat vinden!

1 opmerking:

Christine zei

Wat een leuke cadeautjes Miriam.
Daar zul je veel plezier van gaan hebben.
Ik vind dat héél netjes dat je enkel die wol kocht.
Zal vast super moeilijk zijn geweest met al die verleidingen van handwerk spullen en ideeën op andere blogs.
Wat ga je van dit weekend eens kopen?
Pas op dat je je niet gruwelijk gaat misdragen hahaha,
Veel liefs en een fijn weekend Chrissie