zaterdag 1 oktober 2011

Blêh.

Ik heb nu al maanden last van vervelendheden met Blogger. Eerst moest ik iedere keer opnieuw inloggen als ik een reactie plaatste bij iemand maar nu kan ik soms helemaal geen reactie meer plaatsen. Groef ik gisteren een mogelijk oplossing op van een engelstalig forum (dat ik amper volgen kan omdat ik dat technisch Engels niet goed volgen kan) maar vandaag helpt deze oplossing me al niet meer (cookies verwijderen)

Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen, ben ik de enige met dit probleem (reactie intypen, op het vakje 'reactie plaatsen' klikken: weg bericht) of zijn er meer met dit probleem?

14 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb zelden of nooit last bij blogger, dus aan mij heb je niets, hopelijk lost het zich vanzelf op.

Groetjes
Ines

Corina zei

Ik hoor het wel vaker, en ik kreeg laatst ook een mailtje van iemand die het niet lukte een reactie te plaatsen op mijn blog, maar zelf heb ik er geen last van, ik kan overal plaatsen en ingelogd blijven.

meijra zei

Ja ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik kon echt wekenlang niet reageren bij iemand. Ik heb zelfs overwogen om heel mijn blog eraf te gooien. Maar opeens was het probleem weg.
gr. Meijra

Grietje zei

Jep, ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet ingelogd blijven en een reactie achterlaten. Maakt het bloggen minder leuk :-(

sarams1987a zei

hier ook hetzelfde probleem, niets helpt.

verlopig werk ik met de trage google chrome maar kan er wel reactie's mee plaatsen.

ik hoop dat dit probleem rap opgelost graakt want dit is niet leuk.

Mvg Sarah

Mascha zei

Ik heb er ook last van. Weet ook niet wat ik hieraan moet doen.
Groetjes Mascha

Yvette zei

Ik heb er net ook een aantal gehad.....of ze nu aankomen of niet??????????

ook dankzij jou een succes gisteren

doeidoei

miriam zei

Ja ik heb de laatste weken ook bij sommige blogs problemen om een berichtje achter te laten.

Dacht al dat het aan mij lag word er ook tuureluurs van.

Hoop dat het maar tijdelijk is.

groetjes ♥ miriam

Dieneke Nagtegaal zei

Misschien overgaan naar blogspot.com Miriam?

Yvette zei

je hebt helemaal gelijk..ik krijg ook steeds meer blogs waar ik geen reacties kan geven.
Ik word bozer en bozer want ik snap het niet, niet wat de forums zeggen...klaproos zag ik ook op het forum dus daar maar even kijken om raad.

Yvette zei

waarom nu wel????????????

sarams1987a zei

ik heb van iemand deze oplossing gekregen en het werk bij mij

http://creamutskaartjes.blogspot.com/2011/09/uitleg-over-reacties-plaatsen.html

kan overal terug reageren :)
alleen mijn internet gaat traag vandaag

Creative Chaos zei

Hey Miriam , hier hetzelfde probleem, met 6 keer in en uitloggen kan ik af en toe een berichtje achterlaten ... het leuke gaat er dan wel af :-(
Pat xx

Miriam zei

Het heeft blijkbaar te maken met IE9, Windows7, Blogger en de cookies. Nou, ik heb de cookiespot wijd opengezet en nu kan ik wel reacties plaatsen en ingelogd blijven. Heerlijk, maar m'n privacy is wel een stuk minder nu, dat is jammer.

Dank voor alle tips!!!
Miriam