dinsdag 4 oktober 2011

RAK en SWAP.

Beiden vond ik vandaag op de voordeurmat, heerlijk! Ik doe mee aan een Pink Ribbon SWAP bij een groep op Ravelry. Je koopt/doneert iets van/aan Pink Ribbon en stuurt een roze cadeautje (al of niet zelfgemaakt) naar je SWAPmaatje. Ik kocht de Pink Ribbon Box bij de Bruna (het magazine + spiraalarmband + bedeltje) en kreeg vandaag dit SWAPje binnen:


En dat kwam goed uit want ik had nèt een sleutelhanger nodig! Ik heb een roze handgemaakt cadeautje besteld via Etsy (even geen tijd om zelf iets leuks te verzinnen/maken) om naar m'n SWAPmaatje te sturen.

En dan de RAK, moet je eens kijken:


De zelfgemaakte kaart is al zo leuk! Maar het gaat om het achterliggende, dat is lontwol. Lontwol kun je mee spinnen. Ik had erom gevraagd bij mn RAKgroep (ook op Ravelry) omdat ik een spintol heb maar niets om te spinnen. Nu kan ik me daar deze herfst/winter eens op richten: spinnen met een spintol.

3 opmerkingen:

Grietje zei

Heel veel plezier met spinnen^_^ Mooie kleurtjes heb je gekregen!

GRANNY'S HOUSE zei

Wat leuk allemaal!

Groetjes
Ines

Amarins zei

Jij bent lekker verwend, super allemaal.
Groetjes, Amarins