woensdag 28 september 2011

Wat is het hier stil hè.

Het is niet dat ik niets aan het doen ben: ik ben juist druk bezig! Maar: met (SWAP)cadeautjes en die kan ik niet laten zien want de ontvangers lezen hier mee.
Wel ben ik bijna klaar met m'n Lazy Katy, dus die wordt hier binnenkort geshowd. Nu een foto maken kan, maar het ziet er niet uit: 303 steken op de naald, het breiwerk in een frotje. Ook moet ik nodig de Arsenic & Old Lace Afghan afmaken, die ligt maar te wachten (ik moet de banen aan elkaar naaien en dat doe ik niet graag. Daarna nog wel een rand rondom breien: dat is dan weer wel leuk om te doen)
En op 10 oktober is het weer UFO Updatedag, dus voor die tijd moet ik eigenlijk ook weer een stukje geborduurd hebben. Je ziet het: genoeg te doen! Dan maar een foto van m'n oude kattebeest die m'n breiplekje voorverwarmde een poosje geleden:

6 opmerkingen:

sarams1987a zei

zeer mooie foto van je poes

Mascha zei

Wat een mooie foto. En succes met je projectjes.
Groetjes Mascha

Christine zei

Heerlijk dat je billen op een warm plekje komen hahaha.
Meid, ik ben ook niet meer zo actief op weblog, ik snap het hoor.
Soms heb je gewoon geen tijd/zin.
Geeft niks hoor, het is niet uit het oog uit het hart he!!!
Liefs Chrissie

Yvonne aka sommeke zei

Prachtige foto van een mooi kattenbeest! (de rooie zijn m'n favorietjes)

Yvette zei

wat een heerlijk plekje voor poesebeest

morgen hang je in de spot(sun)light

Tineke zei

Oh, maar met een foto van kattenbeest ben ik ook heel blij hoor! Schattig! Fijn weekend.