zondag 24 april 2011

Quilten!

Zo, ik ben begonnen aan de QAL MiezMiezMiez (paperpiece). Het eerste poesje moet op 1 mei klaar zijn, dus ik ben ruim op tijd. Ik moet enkel nog het gezichtje borduren (oogjes, neusje) maar dat zal me wel lukken voor de 1e mei (toch?). Wat zal ik vanavond nog eens doen............breien aan de A&OL afghan of breien aan de Kabels en Noppen sjaal zodat ik daarna verder kan met Annis? Of weer eens een stukje borduren aan SAL6, Nature's Home Afghan van Stoney Creek (of één van de andere vele borduurWIP's die ik heb liggen). Ik kàn ook de paperpiece kerstharten eens afmaken, ik ben nu toch in de paperpiece stemming na vanmiddag.........................goh, ik ga nog keuzestress krijgen ;) !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Alles in een circle om je heen leggen. Ogen dicht, rondje draaien, iets aanwijzen, ogen open doen, en kijken wat je hebt gekozen..... Wat bedoel je, te veel werk? En als je tijdens dit process iets aanraakt waar je aan wilt werken, dan heb je ook je keuze gemaakt. :D

Yvette zei

omai...wat een luxeprobleem...heerlijk toch?

egeltjesopvang is heel erg op zoek naar uitzet tuinen, daar komt sjees ook vandaan.

ik heb je patroon in een crash verloren..pleaseplease?

nog een fijn restantje Pasen!

Creative Chaos zei

Hahaha, jammer dat we geen 4 paar handen hebben he ?? !!
Patti xx