zaterdag 23 april 2011

Pasen

Het is Pasen (nou ja: vanaf morgen dan toch) en schitterend weer! Van handwerken komt helaas niet veel want we zijn lekker op stap (naar de speeltuin, wandelen, winkelen voor het huis etc. etc. etc.) Maar morgenmiddag heb ik een middag vrijaf! Ik ga proberen aan de QAL te werken, de stofjes liggen gewassen en gestreken klaar dus ik hoop de rest van de benodigheden vanavond te vinden in de verhuis/verbouw chaos te vinden. Ook heb ik Annis opgezet (363 steken!!!) helaas moet ie nu al in de wacht want de naalden die ik nodig heb om Annis te breien zijn in gebruik bij de Kabels en Noppen Sjaal (goede stimulans om die eerst af te breien). De A&OL Afghan (KAL) is bij: het blok van afgelopen woensdag komt echt wel af voor komende woensdag, dus dat is ook weer fijn.

Waar ik wel voor 'vrees' is als m'n naaimachine op tafel staat voor de QAL, ik meteen weer wat andere zaken wil gaan naaien (kleding voor zoonlief of mijzelf, een UFOotje van een paperpiece werkje afmaken, verstelwerk (jàkkes). Dus die verleiding staat dan wel op de loer.............arme arme borduurwerkjes: zij worden (zijn) zwáár in de steek gelaten door mij....................

2 opmerkingen:

Christine zei

Tja , das nou ook wat, moet je dus heel streng voor jezelf zijn morgen.
Kun je niet beter blijven genieten van het zonnetje, volgende week is het misschien weer afgelopen.
ik wens jou en je gezinnetje super fijne paasdagen toe en wat je ook besluit te doen.
VEEL PLEZIER!!!!! Liefs Chrissie

GRANNY'S HOUSE zei

Jij ook een hele vrolijke Paas en het blijft genieten van het prachtige weer.

Groetjes
Ines