zaterdag 30 april 2011

Ohoh, waar begin ik aan..............!?

We (een deel van de Naald en Draad Club) gaan een half jaar op UWYH! Use What You Have is dat voluit en het is letterlijk wat er staat: gebruik wat je al hebt. Op 10 mei starten we en tot 11 november wordt er niets gekocht op handwerkgebied................................behalve als je wat nodig hebt op een project af te ronden (klosje garen, knoopje, van dat soort 'klein spul') maar niets dat de voorraad weer doet toenemen dus. Ik kan dat half jaar ruim volwerken uit voorraad hoor, maar het volhouden om niets te kopen zal moeilijk zijn: als het niet mag, dan is het juist zó verlokkelijk (ik ben net een peuter geloof ik). Het is natuurlijk nog geen 10 mei, dus ik mag nog inkopen..........

4 opmerkingen:

Corina zei

Dapper hoor! Maar we sterken elkaar en dan komt het best goed! Wie weet waartoe onze voorraad ons nog inspireert dit halfjaar!

crea annemieke zei

Hoi Miriam,

Snel nog wat kopen dan!!!
Is wel een goed standpunt om eerst eens alles op te maken.

Groet van Annemieke

Marijke zei

Uit ervaring weet ik dat het begin het moeilijkste.. maar na een tijdje geniet je er eigenlijk wel van om te zien hoeveel leuks je eigenlijk kan maken uit voorraad en hoe inventief je soms kan zijn!

Laura zei

Ik vind je ook dapper hoor! Wat zou dat een straf voor mij zijn maar het zou wel lekker opruimen. Het is toch een tik om steeds maar weer wat te kopen terwijl er heel veel ligt.:)) Rupsje nooitgenoeg hahaha.
Heel veel succes!! Groetjes Laura