zondag 1 mei 2011

Een boel te vertellen en te laten zien.......

Als eerste en belangrijkste: vandaag is onze poes jarig, hij wordt 15. Ik heb gisteren even een foto van hem gemaakt toen ie in de zon lag te bakken dus z'n vacht is wat plukkerig van de warmte.

Gisteren moesten man- en zoonlief even winkelen in verband met moederdag. Ik kreeg alvast een mooi kraal voor aan m'n TrollBeads armband:

Het is een Pandora kraal trouwens, maar alles past om een TrollBeads Armband.

Gisteren had ik ook een affo op haakgebied, een dish mop (wij kunnen geen fijne afwaskwasten vinden dus ik ga dit maar eens proberen):

Hihi, het lijkt zo net een vetbol voor de vogeltjes! Het was trouwens meer werk dan ik verwacht had en de hand waarin je de 'bal' vasthoudt als je aan het haken bent gaat verkrampen (bij mij dan toch) dus of ik ooit een tweede maken ga.......................

En dan is het vandaag ook nog updatedag voor de QAL MiezMiezMiez. Het gezichtje heb ik nog niet geborduurd, ik wacht nog even op m'n borduurring. Maar zo ziet mijn eerste MiezMiezMiez eruit:

Over 3 maanden is de volgende QAL update.

5 opmerkingen:

Tineke Machiela zei

wat een mooi poezen blok is dit ook ..fijne dag

Grietje zei

Hartelijk gefeliciteerd!!!!
Mooie kraal heb je gekregen, je armband zal inmiddels wel bijna vol hangen? Of heb je er meer dan 1?
Ik hoop dat jouw dish mop een succe4s zal zijn, zo in de boom hangt ie ook wel leuk;-)

Groetjes,
Grietje

Pauline zei

Ha, je mop lijkt ook wel op een bijennest!
En die kralen zijn echt heel erg mooi...

Amarins zei

Wat super leuk allemaal. Je kraal is ook erg mooi!
Groetjes,
Amarins

Yvette zei

lief poezenbeest!

mooi patch blok!